rindunya rasa..

salam..
artikel selamat ulang tahun sayang dlm usrahwave.com menggamit rasa rindu dlm hatiku.. bukan aku tak ingat tarikh itu, tetapi aku merasakan seolah-olah terbayang dia masih lagi bersamaku..
aku tidak pasti bilakah kali terakhir aku bertemu dengannya..tetapi kalau x silap rasanya masa konvo.. maksudnya 2 tahun yg lalu..lepas tu aku cuma dpt tanya khabar melalui telefon n YM sahaja..
rasa hidup ini terlalu singkat..dia pergi sekelip mata shj..segala kenangan ketika di Nilam Puri lagi terbayang di minda satu persatu..paling tak leh lupa masa demo harga minyak naik kat KLCC.. boleh katakan setiap kali demo aku akan pergi dgn dia..cuma demo yang satu ni special sket.. sebab kami kena kejar dgn FRU..lari mcm xcukup tanah..tapi lepas tu memang aku rasakan di situlah manisnya ukhuwah..
rindu terasa amat...namun, kita hanya makhlukNYA..bersifat sementara..apalah daya untuk melawan takdirnya..kita jua akan ke sana..cuma tidak pasti bila...harapan sudah tentu untuk mengakhiri detik-detik di dunia dengan sebaik-baik pengakhiran..
hadirmu cuma seketika.. bertemu dalam satu fikrah..al-fatihah buat sahabatku ika..


0 ulasan:

Copyright © 2016 LaKarAn haTi and Blogger Themes.